tiistai 8. toukokuuta 2012

kaikki tai ei mitään

HELLOU!
Päätettiin väsätä kahestaan blogi, jota siis kirjoitetaan yhessä, jännää, en oo ikinä ennen pitäny blogia kahestaan! Mitäköhän tästäkin tulee, ja hei mää muuten oon marika, tässä nyt kirjoittamassa. 
Mun päivä on tänään ollu ihan normaali, koulussä käväsin, sitte kotiin, vahtimaan pikkusiskoa, siivottiin sen kanssa tuota aittaa... jonne meen sitte asustelemaan kun sää sallii ja oon muute syöny iha hulluna ruokaa tänää!<3 Mulla ei oo tältä päivältä oikeestaan mitään kuvia! Mutta joo päästän kielon kirjottelee, kattoo jos huomenna lisäilis jotain kuvia!




Noniiii moroooooooo!
joo me siis tosiaa Marikan kaa alettii kirjottelee tätä ja iha hullun siistii! Ok, oon siis kielo. Tänää kanssa koulussa oleskelin ja tulihan siinä cooper juostua sain ysin jee! sitten koulun jälkee kylälle Annin kanssa urheilukentän nurmelle juomaan kylmää kahvia ja kaikkea siinä makoiltiin ja sen semmoista ootettiin bussia! Jasukin siinä sokkarilla näkyili. Sitten pääsin kotiin ja aloin Marikan kaa suunnitelee tätä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti