sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

sing in the rain

Hei! kuvia hir‹een vähä tullu nyt otettuu, mut joo tosiaa mä olin raumal ny tos viikol ja ostin kaikkea mahollista! Sitten perjantaina tultiin tänne kotiiiin ja lauantaina olin jyväskylässä even kanssa ja me vaan shoppailtii ja käytii mäkissä ja kirkkopuistossa ja käveltii koko aja jonnekki eikä tiietty minne,"kuvittele ku norsu kävelis tosta eikä kukaa reagois mitenkää" semmosta.. ja sitten olin yön meijän australialaisten tuttujen mökillä jyväskylässä ja se niiku oli niiku joku hotelli oikeesti! älyttömän hieno!! tänää vielä ois tarkotus käydä annin kaa lenkillä! Tosiaan tänään jos sataa nii sit sing in the rain!






joo ja tosiaa joku formissa sano et teeppä kenkäpostaus nii laitoin ny mun kaikista kengistä mitä tos näkyvil oli nii tähä vaa kuvat en jaksa sen tarkemmi alkaa selittelee niistä muutaku et noi alhaalla olevat on kaikki aitoja conversseja ja ylhääl kaikki muut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti